צרכן רשאי לבטל עסקה מהאתר (בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן התשמ”א 1981 ולרבות התקנות מכוחו) במתן הודעה באחת הדרכים הבאות:

  • בדואר רשום לכתובת: קפלה בע”מ נחל פולג 1, קומה ב יבנה (עבור שירות לקוחות)
  • בדואר אלקטרוני: capla013@gmail.com
  • בפקס מספר: 08-6329153
  • בהודעת וואטסאפ לשרות הלקוחות “לינק לוואטסאפ שרות לקוחות” 072-3341677
  • או באמצעות הטופס האינטרנטי שלהלן.

בהודעת ביטול יתבקש הלקוח למסור את שמו המלא, מספר הזהות שלו, מספר ההזמנה ואם נמסרה הודעת הביטול בעל -פה – פרט מזהה נוסף- שם הנציג\ה.

טופס ביטול עסקה

*) בהיעדר פרטים שיאפשרו לזהות את העסקה, שהנך מבקש/ת לבטל, יחול עיכוב בטיפול בבקשה
הביטול עד לבירור הפניה באמצעות פרטי הקשר שמסרת לחברה.
**) במקרה של ביטול עסקה לאחר שהמשלוח יצא ממחסני החברה ללקוח, ישיב הלקוח את המוצרים
לחברה בהתאם למפורט בתקנון.