מטרתה של מדיניות הפרטיות הינה להבהיר למשתמש באתר www.ipanema.co.il (להלן “האתר“) את מדיניות הפרטיות הנהוגה באתר לרבות תיאור אופן השימוש שיעשה האתר במידע, איסופו ושימושיו.
האתר רשאי לערוך או לשנות מעת לעת את מדיניות הפרטיות באתר ושימושך באתר ו\או בשירותים שבו לאחר עדכון ופרסום הצהרת פרטיות מעודכנת מהווה הסכמתך לשינוי כאמור.

האתר אוסף מידע לגבי כל משתמש באתר מתוך מטרה לשפר את איכות וטיב השירותים שהאתר מעניק. באתר קיימים שני סוגי מידע הנאגרים:

מידע כללי 

מידע כללי על המשתמשים באתר על בסיס מצטבר ואנונימי על מנת לשפר ולייעל את איכות וטיב השירותים הניתנים באתר באופן בו לא ניתן לשייך כל מידע מזהה ופרטים אישיים כלשהם למידע. מידע כללי יכול שיכלול כדלהלן – מספר המשתמשים, העמודים באתר בהם הם מבקרים, משך הזמן שארך הביקור באתר, כמות ההזמנות, המוצרים המוזמנים וכיו”ב.

מידע אישי 

מידע הנאסף על ידי האתר מהמשתמשים באתר ונאגר במאגרי המידע של האתר שהינו בעל אופי אישי, כגון: שם, כתובת, מספר טלפון, כתובת דואר אלקטרוני וכו’.
מידע אישי נאסף רק כאשר המשתמשים באתר בוחרים לספק מידע אישי כאמור מרצונם החופשי.
האתר נעזר במידע האישי האמור על מנת לספק מענה לצרכים עבור המשתמשים באתר, לרבות קבלת מידע הנוגע למוצרים שהוזמנו על ידם ו/או למוצרים אחרים אשר לדעת האתר עשויים לעניין אותם.
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, המידע שנמסר על ידך הינו נכס השייך לאתר מרגע המסירה, והאתר יהא רשאי לבצע בו עיבודים סטטיסטיים לרבות ביצוע פילוחי מידע.

מסירת מידע כלשהו אודותיך במסגרת האתר, לרבות ביצוע רכישת מוצרים, מהווה הסכמה מצידך לכך שהינך מתיר לאתר ו/או לבעליו להשתמש בפרטיך לצורך קבלת דברי דואר בין בדואר רגיל ובין בדואר אלקטרוני ובין בכל דרך אחרת, לרבות הצעות הנוגעות למוצרים או למוצרים משלימים למוצרים וכן לצורך עיבודים סטטיסטיים, פילוחי מידע ועוד.
אם אינך מעוניין בדיוור כאמור, זכותך להודיע לאתר כי אינך מעוניין בשירות זה.

האתר ו/או בעליו רשאי לשמור מידע שיאסוף אודותיך במאגריו ולעשות בו שימוש בכפוף לתנאי השימוש, מדיניות הפרטיות ועל פי הוראות כל דין.

לשם פעילותו השוטפת של האתר, לרבות לצורך איסופו של מידע, אימות פרטים, והתאמות האתר להעדפותיך, האתר עושה ואו יעשה שימוש ב”עוגיות” (Cookies).
אם הנך מעוניין להימנע מהכנסת “עוגיה” מעין זו מהאתר, עליך לשנות את ההגדרות במערכת ההפעלה ואו בדפדפן בו הנך עושה שימוש. יתר על כן תוכל למחוק קבצים אלו שהושתלו במחשבך בכל עת.

האתר מכיל קישורים לאתרים חיצוניים, וחלקו מסתמך על מידע המגיע מצדדים שלישיים. הנך מודע לכך כי האתר אינו מתחייב, כי המידע הינו אמין ומדוייק ולא בדק את אמינות המידע של אותם צדדים שלישיים.
האתר לא יהיה אחראי לכל נזק, אובדן או חיוב מכל מין וסוג שהוא שייגרם לך כתוצאה מהסתמכות על מידע זה.

האתר נוקט באמצעי זהירות התואמים את הסטנדרטים הנהוגים בתחום על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות מידע המתקבל על ידיך, ואולם, למרות האמור לעיל, קיים סיכון של חדירה למאגרי הנתונים של האתר, וכן לתעבורת הנתונים בין מחשבך למחשבי האתר.
לפיכך, הנך מאשר כי האתר לא יהיה אחראי לכל אובדן נזק או תשלום שיגרם לך ( אם יגרם) כתוצאה מחדירה למאגר הנתונים באתר ו\או העברת מידע אודותיך או מידע שנמסר על ידך לצד ג’ כלשהו, וזאת ככל שנקטו בצעדים סבירים ומקובלים למניעת פעולות שכאלה.

כל תשלום שנעשה באמצעות כרטיס אשראי  דרך האתר נעשה באופן מוצפן לפי תקן.
האתר ו/או בעליו לא יהיו אחראים לכל נזק מכל סוג שהוא, עקיף או ישיר, שייגרם לך ו/או למי מטעמך במידה ומידע זה יאבד או אם יעשה בו שימוש לא מורשה.

האתר לא ימכור או יעביר לאחרים מידע שיתקבל אודותיך, ללא הסכמתך המוקדמת, למעט במקרים הבאים: (א) חלה חובה על מסירת המידע בהתאם להוראות הדין או החלטה שיפוטית; (ב) ישנו סכסוך בינך ובין האתר בקשר עם המידע האמור; (ג) כאשר השימוש באתר נעשה בניגוד לאמור בתנאי השימוש ו/או בניגוד להוראות כל דין; (ד) מועבר מידע שאינו מזהה אותך באופן אישי, שעיקרו הרגלי גלישה ומידע סטטיסטי; (ה) מועבר מידע לספקים בכדי לבצע את הזמנתך;

לכל שאלה או הבהרה נשמח אם תיצור קשר לכתובת המייל  service@ipanema.co.il