ניתן ליצור עמנו קשר בשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ – קליק לשיחה עם נציג

זמני הפעילות של שירות הלקוחות הינם בימי ראשון – חמישי בין השעות 9:00 עד 16:00. לא כולל ימי שישי, שבת וחגים.

דרך השילוחעלותכיצד זה מתבצע?
שליח עד הבית25 ש”חהחלפה: השליח מגיע עם הפריט החדש, והלקוח מחזיר לשליח את הפריט אותו הוא מעוניין להחליף.
החזרה: השליח מגיע לבית הלקוח ואוסף את החבילה עם הפריט שהלקוח מעוניין להחזיר.
החזרה/החלפה בחנות (החנויות שלנו סגורות בעקבות המצב)חינםהלקוח מתאם מראש מול הסניף הנבחר מסניפינו ב- יהודה מרגוזה 38,יפו, שנקין 8 תל אביב ומבצע את ההחלפה/החזרה.*
  • שימו לב- ניתן להחזיר/להחליף של פריט עד 14 ימי עסקים ובמידה שלא נעשה שימוש בפריט מלבד מדידה. לא יינתן החזר כספי על פריט שיוחזר במצב משומש/ לא תקין (אלא אם כן מדובר בפגם).
  • חבילה הנשלחת ע”י הלקוח תארז באריזה המקורית, אם אין באפשרותכם לארוז את החבילה באריזתה המקורית, יש לוודא כי החבילה ארוזה היטב ומתאימה למשלוח. החברה אינה אחראית לפגם/אבידה/נזק לחבילה שנארזה בצורה לקויה ע”י הלקוח.
  • הזיכוי עבור הפריטים שהוחזרו הינו זיכוי מלא בקיזוז עלות המשלוח. הזיכוי עבור החזרת פריטים מתבצע לאחר שהחבילה נמסרת לשליח.לתיאום החלפה/החזרה אנא צרו איתנו קשר בשירות הלקוחות שלנו בוואצאפ – קליק לשיחה עם נציג.

*ניתן לבצע החלפה/החזרה בחנויות רק בתיאום מראש מול הסניף – זמני פעילות: יהודה מרגוזה 38, יפו (שעות פעילות 9:00-17:00), שנקין 8 תל אביב (שעות פעילות 10:00- 19:00)

יהודה מרגוזה 38 יפו: א’-ה’- 9:00-17:00, ו’- 9:00-14:00

שנקין 8 תל אביב: א’-ה’- 10:00-19:00 ו’- 10:00-15:00

מאחר וחלק מהדגמים שלנו מגיעים במידות קטנות, ללקוחות שמתלבטים במידה/המידה שלהם גבולית/בעלי רגל רחבה אנו ממליצים לקחת מידה גדולה יותר מהמידה הרגילה שלכם. ליד כל דגם מצורף מדריך מידות שיעזור לכם למצוא את המידה הכי מדויקת עבורכם. הוא כולל הסבר למדידת כף הרגל, סרגל מידות וטיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור את המידה הכי נכונה עבורכם.

ניתן להחליף/להחזיר פריט עד 14 ימי עסקים דרך שליח עד הבית בעלות של 25 ש”ח או באחד מסניפנו ביהודה מרגוזה 38, יפו (שעות פעילות 9:00-17:00) או בשנקין 8 תל אביב (שעות פעילות 10:00- 19:00)

דרך השילוחעלותזמן אספקה
שליח עד הבית27 ש״ח3-6 ימי עסקים
משלוח לנקודת איסוף הקרובה לביתכם17 ש״ח3-7 ימי עסקים
*ימי עסקים אינם כוללים את יום ההזמנה,ימי שישי,שבתות וחגים.

שימו לב! המידות של ישראל הן מידות של EUR, כלומר מידות של אירופה. יש להתייחס לך למידה הכתובה בEUR, ולא למידות האחרות.

כמובן! אם נתקלתם בבעיה בעת ביצוע ההזמנה,פנו אלינו לשירות הלקוחות בוואצאפ. אפשר לבצע הזמנה דרך הוואצאפ של שירות הלקוחות שלנו – קליק לשיחה עם נציג.

במידה והזמנתם משלוח עד הבית- כאשר החבילה נקלטת בחברת המשלוחים, חברת המשלוחים שולחת הודעת SMS למספר הנייד שהזנתם בהזמנה עם קישור למעקב החבילה ומספר משלוח בחברת המשלוחים.

אם הזמנתם משלוח לנקודת איסוף- חברת המשלוחים תשלח לכם SMS עם קישור למעקב החבילה, כשהחבילה תגיע לנקודת האיסוף הרצויה תקבלו הודעה נוספת מחברת המשלוחים לאיסוף. *שימו לב, משלוח שלא יאסף במסגרת הזמן הנתון יוחזר למחסנינו, הפצה נוספת כרוכה בתשלום נוסף.

במידה וההזמנה עדיין לא יצאה מהמחסנים שלנו, אפשר לבצע שינוי בהזמנה. אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו בווטסאפ- קליק לשיחה עם נציג. במידה וקיבלתם הודעה מחברת השליחויות עם מספר משלוח וקישור למעקב אתם יכולים לפנות בנוסף לשירות הלקוחות של חברת המשלוחים.

במידה וההזמנה עדיין לא יצאה מהמחסנים שלנו, אפשר לבצע שינוי בהזמנה. אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו בווטסאפ – קליק לשיחה עם נציג.