סל קניות
עגלה ריקה

התחל לקנות עכשיו.

צפו בכל המגוון שלנו

שאלות ותשובות

כיצד ניתן ליצור עמכם קשר?

שירות הלקוחות שלנו עובד דרך הוואטסאפ בלבד במספר 050-6390776. ומספר הטלפון 03-5016475
לפניות בנוגע להזמנות קיימות יש לציין שם ומספר הזמנה.

מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות?

זמני הפעילות של שירות הלקוחות הינם בימי ראשון – חמישי בין השעות 9:00 עד 17:00. לא כולל ימי שישי,שבת וחגים.

ברצוני להחליף/להחזיר פריט, כיצד זה מתבצע?

דרך השילוח

עלות

כיצד זה מתבצע?

שליח עד הבית

25 ש"ח

החלפה: השליח מגיע עם הפריט החדש, והלקוח מחזיר לשליח את הפריט אותו הוא מעוניין להחליף

החזרה: השליח מגיע לבית הלקוח ואוסף את החבילה עם הפריט שהלקוח מעוניין להחזיר.

החזרה/החלפה בחנות

חינם

הלקוח מגיע לאחד מסניפינו ב- יהודה מרגוזה 38,יפו או שנקין 8 תל אביב ומבצע את ההחלפה/החזרה.*

  • שימו לב- ניתן להחזיר/להחליף של פריט עד 14 ימי עסקים ובמידה שלא נעשה שימוש בפריט מלבד מדידה. לא יינתן החזר כספי על פריט שיוחזר במצב משומש/ לא תקין (אלא אם כן מדובר בפגם).
  • חבילה הנשלחת ע"י הלקוח תארז באריזה המקורית, אם אין באפשרותכם לארוז את החבילה באריזתה המקורית, יש לוודא כי החבילה ארוזה היטב ומתאימה למשלוח. החברה אינה אחראית לפגם/אבידה/נזק לחבילה שנארזה בצורה לקויה ע"י הלקוח.
  • הזיכוי עבור הפריטים שהוחזרו הינו זיכוי מלא בקיזוז עלות המשלוח. הזיכוי עבור החזרת פריטים מתבצע לאחר שהחבילה נמסרת לשליח.לתיאום החלפה/החזרה אנא צרו איתנו קשר בשירות הלקוחות שלנו בוואצאפ למספר :

050-6390776. בפנייתכם יש לציין שם ומספר הזמנה.

*בתיאום מראש עם החנות, זמני פעילות: יהודה מרגוזה 38, יפו (שעות פעילות 9:00-17:00) או בשנקין 8 תל אביב (שעות פעילות 10:00- 19:00)

מהן שעות הפתיחה של החנויות שלכן?

יהודה מרגוזה 38 יפו- 9:00-17:00

שנקין 8 תל אביב- 10:00-19:00

אני מתלבט/ת בין מידות, איזו מידה כדאי לי לקחת?

מאחר וחלק מהדגמים שלנו מגיעים במידות קטנות, ללקוחות שמתלבטים במידה/המידה שלהם גבולית/בעלי רגל רחבה אנו ממליצים לקחת מידה גדולה יותר מהמידה הרגילה שלכם. ליד כל דגם מצורף מדריך מידות שיעזור לכם למצוא את המידה הכי מדויקת עבורכם. הוא כולל הסבר למדידת כף הרגל, סרגל מידות וטיפים חשובים שיעזרו לכם לבחור את המידה הכי נכונה עבורכם.

מה אם המידה/הצבע אינם מתאימים לי?

ניתן להחליף/להחזיר פריט עד 14 ימי עסקים דרך שליח עד הבית בעלות של 25 ש"ח או באחד מסניפנו ביהודה מרגוזה 38, יפו (שעות פעילות 9:00-17:00) או בשנקין 8 תל אביב (שעות פעילות 10:00- 19:00)

מהם דרכי השילוח שלכם?
דרך השילוח עלות זמן אספקה חברת משלוחים
שליח עד הבית 27 ש"ח 3-6 ימי עסקים כץ משלוחים
משלוח לנקודת איסוף הקרובה לביתכם 17 ש"ח  3-8 ימי עסקים Boxit
איסוף עצמי  מיהודה מרגוזה 38, יפו חינם עד 3 ימי עסקים *שירות הלקוחות יצור עמכם קשר כאשר ההזמנה מוכנה לאיסוף
בסוליית הנעל יש 3 מידות שונות, לאיזה מידה עליי להתייחס?

שימו לב! המידות של ישראל הן מידות של EUR, כלומר מידות של אירופה. יש להתייחס לך למידה הכתובה בEUR, ולא למידות האחרות.

אני לא מצליח/ה לבצע הזמנה באינטרנט. האם יש דרך אחרת לבצע הזמנה?

כמובן! אם נתקלתם בבעיה בעת ביצוע ההזמנה,פנו אלינו לשירות הלקוחות בוואצאפ. אפשר לבצע הזמנה דרך הוואצאפ של שירות הלקוחות שלנו במספר: 050-6390776

איך אוכל לדעת מתי הזמנתי תגיע אליי?

במידה והזמנתם משלוח עד הבית- כאשר החבילה נקלטת בחברת המשלוחים, חברת המשלוחים שולחת הודעת SMS למספר הנייד שהזנתם בהזמנה עם קישור למעקב החבילה ומספר משלוח בחברת המשלוחים.

אם הזמנתם משלוח לנקודת איסוף- עם הגעת ההזמנה לחנות שבחרת ישלח אלייך SMS מחברת המשלוחים בוקסיט עם המיקום וקוד אישי לשחרור החבילה.

אם הזמנתם איסוף עצמי מיהודה מרגוזה 38,יפו- שירות לקוחות יצור איתכם קשר כאשר ההזמנה מוכנה לאיסוף.

ברצוני לשנות כתובת/מס טלפון בהזמנה שביצעתי

במידה וההזמנה עדיין לא יצאה מהמחסנים שלנו, אפשר לבצע שינוי בהזמנה. אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו בווטסאפ במספר 050-6390776 במידה וקיבלתם הודעה מחברת השליחויות עם מספר משלוח וקישור למעקב אתם יכולים לפנות בנוסף לשירות הלקוחות של חברת המשלוחים.

ברצוני להוסיף פריט/לבטל פריט להזמנתי

במידה וההזמנה עדיין לא יצאה מהמחסנים שלנו, אפשר לבצע שינוי בהזמנה. אנא פנו לשירות הלקוחות שלנו בווטסאפ במספר 050-6390776.

× איך נוכל לעזור?